Molo flyverdragt Reima Tec flyverdragt

Flyverdragt fra H&M Cordura

Jeg har haft et par flyverdragter af mærket Cordura fra H&M og det har været en blandet fornøjelse.

Har du en meget aktiv dreng, der er vild med at være ude i al slags vejr og kravler op i alle stativerne ude på legepladsen skal du tænke dig om en ekstra gang inden du køber en flyverdragt fra H&M.
Jeg forstår godt, at du kan tænke, at det er værd at prøve, da prisen ligger på ca. kr. 600,- fra en ny. Til børnehavebørn vil jeg klart fraråde flyverdragten fra H&M som den primære flyverdragt.


Jeg købte en flyverdragt fra H&M da han var 4 år. Pengene var små da jeg var på barsel med min anden søn. Desuden havde vi ikke fået købt en flyverdragt til ham på udsalg året før som de andre år. Jeg købte flyverdragten i slutningen af oktober og i slutningen af december var der kommet 2 huller p.g.a slid på knæene og flere af knapperne var faldet af. Flyverdragten var vasket efter forskrifterne uden skyllemiddel og blev ikke tørretumblet. Da jeg reklamerede i butikken var der ikke meget at gøre, selvom jeg medbragte min bon. De tilbød at indsende den til reperation i 3-4 uger uden jeg fik en ny. Øhh, en 4 års dreng kan ligesom ikke klare sig uden en flvyerdragt i december måned.

Jeg fandt så en god brugt Reima Tec flyverdragt brugt i gulgratis, som holdt ham varm og tør resten af vinteren uden et slidmærke.

En flyverdragt fra H&M vil jeg kun bruge som flyverdragt nummer 2. Den kan være god at bruge som erstatning for den oprindelige dragt nogle dage hist og pist i løbet af vinteren.


Kigger du efter brugte flyverdragter vil du se, at der næsten ingen brugte flyverdragter er fra H&M. Mit bud er, at de slides så hurtigt, at de ikke kan videresælges.

H&M flyverdragten er også testet i forhold til andre mærker. Som du kan se stemmer testen i dette eksempel meget godt overens med min erfaring.

Du kan se testen her http://sondagsavisen.dk/2010/38/billig-flyverdragt-afkoler-bornene.aspx

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...