Molo flyverdragt Reima Tec flyverdragt

Hummel flyverdragter - kan de findes på udsalg?

Selvom jeg har 3 børn har jeg kun haft 2 Hummel flyverdragter. Til gengæld har jeg rigtig gode erfaringer med de 2 flyverdragter fra Hummel.

Lidt historie om Hummel flyverdragt

Firmaet opstod i 1923 i Tyskland, men blev meget kendt i 1974, da Jørgen Voodsgaard og Max Nielsen købte firmaet. Hummel var gennem 80erne synonym med fodboldspillerne Henning Jensen, Allan Simonsen og Frank Arnesen. I starten af 90′erne kom Hummel ud i en krise og blev overtaget af familien Stadil som relancerede Hummel i form af designs fra tilbage i 70′erne. Hummel er kendt for deres vinkler og deres atypiske sponsorater som feks.



Test af hummel flyverdragter
Der findes ingen tilgængelige test af Hummel flyverdragter på Nettet. Det er egentligt mærkeligt, da Hummel har lavet flyverdragter til børn i flere år. Jeg har en stor omgangskreds af forældre til børn i alle aldre og der er erfaringerne med Hummel flyverdragter udelukkende positive. De er meget slidstærke, kan bruges i flere sæsoner, har stropper under foden, er åndbar, holder kroppen varm og tør og har et utroligt flot design. Det er også min erfaring med Hummel flyverdragt. Prisen for en ny flyverdragt ligger imellem kr. 600,- til kr. 900,- - altså i den lidt dyrere ende, men min erfaring er, at det er pengene værd at investere i en Hummel dragt.

Billige Hummel flyverdragter
Det er ikke let at finde Hummel dragter på udsalg. Men jeg har set flere gode udsalg hos bl.a. http://www.hosmormor.dk/ eller hos http://www.smartkids.dk/. Alternativt kan du købe dem brugte. Der er adskillige gode brugte flyverdragter fra Hummel til salg hos bl.a. trendsales.dk

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...