Molo flyverdragt Reima Tec flyverdragt

Ver de Terre flyverdragt - sådan finder du en billig Ver de Terre flyverdragt


Ver de Terre er en utrolig lækker flyverdragt, der i den grad er lavet af høj kvalitet. Jeg købte en brugt Ver De Terre flyverdragt min min datter for 2 år siden. Da havde flyverdragten været brugt 1 vinter og det kunne overhovedet ikke ses eller mærkes på den.
Sidste vinter havde min veninde overtaget Ver de Terre flyverdragten til sin datter og den er fortsat uopslidelig efter 4 sæsoner.


Stoffet er utroligt lækkert, let og tydeligt vand- og vindabsorberende. Flyverdragten er let og nem at bevæge sig i for barnet. Der er en meget løs og aftagelig stor hætte, som er påsat med knapper. Det betyder, at barnet ikke kan hænge fast i hætten på legepladsen, da hætten vil ryge af, hvis barnet sidder fast i en rutchebane eller andet.

Desuden er flyverdragten åndbar og jeg har aldrig oplevet, at min datter var kold eller for varm, når hun kom ind og fik flyverdragten af. Flyverdragten er total vand og vindtæt, åndbar, har tapede sømme, aftagelig hætte med pels - vaskebjørn. Ver de terre bruger en speciel Thermolite plus fiber teknologi, der sikrer denne kvalitet. Materialerne er udvendigt 100 % nylon og indvendigt 100 % bomuld i det øverste stykke samt ærmerne og 100 % nylon i det nederste stykke. Virke Indvendigt er foret ternet. Ver de Terre laver en virkelig lækker og meget smidig flyverdragt - stor bevægelsesfrihed for barnet. Ver de Terre logo nederst på det ene ben. Ekstra elastik til under fod medfølger


Hvordan finder jeg en billig Ver de Terre flyverdragt
Flyverdragten er sjældent på tilbud og koster omkring kr. 1.200,- fra ny. Jeg har dog set den på tilbud med prisnedsættelser til op til 40 % i slutningen af januar, når sæsonen er ved at være slut. Så hvis du er hurtig og god til at kigge nettet igennem for tilbud, så er der gode muligheder, hvis du begynder at holde øje med tilbuddene fra midten af januar. Ver de Terre flyverdragter sælges ofte brugte på trendsales eller den blå avis netop fordi kvaliteten er så høj, at det kan betale sig at sælge flyverdragten videre.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...