Molo flyverdragt Reima Tec flyverdragt

Reima Tec flyverdragter på udsalg

Reima Tec er en dyr flyverdragt, men det er en af de mest solgte flyverdragter i Danmark. Personligt har vi bidraget til den statistik. Reima Tec flyverdragter har holdt mine børn tørre og varme igennem mange år. Den første Reima Tec flyverdragt købte jeg for over 10 år siden. Den var sort, let, blød og særdeles vandtæt. Den holdt uden problemer 4 vintre i træk, hvor den uden problemer gik i arv mellem mine 2 ældste. Det var først sidst på vinteren, at flyverdragten blev slidt på knæene.



Reima har lavet overtøj til børn i Norden siden stiftelsen i 1944 i Finland. Der er derfor tale om mange års erfaring og ekspertise.

Test af Reima Tec flyverdragt
Der er foretaget flere test af Reima Tec sammenlignet med andre flyverdragter, men jeg vil ikke lade min primære vurdering af indkøb af en Reima Tec flyverdragt styres af et testresultat. Testresultatet er godt at bruge såfremt man er i tvivl om specifikke forhold omkring flyverdragten, f.eks. syninger eller snorelængde. Man kan også skele til testresultaterne, som f.eks. denne fra politiken http://politiken.dk/tjek/sundhedogmotion/tjeksundhed/familielivtest/ECE396042/flyverdragt-fra-coop-bedst-i-test/. Vær dog opmærksom på, at nogle af de seneste test af flyverdragter er lavet tilbage i 2007 og 2008. Producenterne af flyverdragterne har ændret mange forhold siden.



Hvor køber du en Reima Tec flyverdragt på udsalg
Du kan orientere dig på Nettet. Min erfaring er, at september er en god måned at begynde at søge efter en Reima Tec flyverdragt på udsalg. Der er ofte gamle lagre, som skal tømmes i butikkerne. Bor du i nærheden af lidt større byer har store sportsbutikker og stormagasiner ofte temauger i september og oktober, hvor du kan købe flyverdragter med 30-40% rabat, hvilket giver en besparelse på flere hundrede kroner på en Reima Tec dragt.

Reima Tec vil jeg klart anbefale som en flyverdragt til både store og små. Design, funktionalitet og holdbarhed er helt i top. Reima har lavet store hætter på deres seneste kollektioner, som nemt falder af, hvis barnet hænger fast i grene på legepladsen. Således sikres det, at barnet ikke kommer slemt til skade eller kvalt.

Reima Tec flyverdragter er vandtætte og åndbar og særdeles slidstærke. Jeg vil anbefale dem på det kraftigste til alle familier med børn.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...